رپورتاژ آگهی

رپورتاژ/طراحی سایت به متد اینتن

حضور در دنیای مجازی و راه اندازی کسب و کار آنلاین مستلزم داشتن یک خانه زیبا و مجلل، حرفه ای و با امکانات تمام در این دنیا است، ما این خانه امن را وب سایت می نامیم.
شاید مدتی است که به فکر آنلاین کردن کسب و کار خود افتاده اید و یا برای هر نوع کاربری دیگری از استفاده شخصی گرفته تا ایجاد یک سایت خبری تصمیم به داشتن یک سایت گرفته اید، اما از روند ایجاد آن، به عبارتی دیگر نحوه ثبت سفارش خود نزد طراحان وب سایت بی اطلاعید.

طراحی سایت اینتن متشکل از تیمی حرفه ای و با تجربه ای چندساله در این زمینه روند انجام این کار را برای شما تسهیل کرده است.شما پس از مشاوره با کارشناسان اینتن، طرح (شکل ظاهری) وب سایت مورد نظر خود را بیان می کنید تا تیم گرافیک اینتن به ایجاد این طرح با فرمت استاندارد psd (فتوشاپ) اقدام کند.این طرح پس از تکمیل برای شما ارسال می شود تا در مورد آن نظر خود را بیان کرده و تغییرات احتمالی بر روی آن اعمال شود.طرح پس از تایید نهایی به تیم برنامه نویسی اینتن تحویل می شود تا فرآیند تبدیل آن به فرمت استاندارد وب یعنی html و css آغاز شود.

مرحله آخر به قرار دادن این طرح بر روی سیستم مدیریت محتوا اختصاص دارد، محلی که از آن جا شما به راحتی می توانید به مدیریت وب سایت خود بپردازید.در انتها وب سایت مجددا به نقطه نظر شما رسیده و در صورت تایید، جلسه ای برای آموزش نحوه استفاده از تمامی امکانات وب سایت به شما تعیین شده و کار تحویل سفارش دهنده می شود.

سایت طراحی شده از نظر استاندارد های طراحی سایت و سئو در بهترین وضعیت ممکن از نظر استانداردهای جهانی قرار دارد، از این رو به سرعت می توانید مسیر پیشرفت خود را یافته و نزد موتورهای جستجوی محبوب مخصوصا گوگل شهرت و اعتبار خاصی کسب کنید و در نتایج برتر موتورهای جستجو (صفحات اولیه) ظاهر شوید.

برای اینکه اطلاعات بیشتری از طراحی سایت بدست آورید می توانید با آدرس اینترنتی http://inten.asia  مراجعه کنید یا با کارشناسان طراحی سایت اینتن در ارتباط باشید .

تخفیف ویژه سال نو برای طراحی سایت و سئو سایت

طراحی سایت اینتن برای کاربران WP Land تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته است . کسانی که توسط وب سایت وی پی لند برای طراحی سایت اقدام نمایند 20 درصد تخفیف سال نو را از اینتن دریافت خواهند کرد. برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

برچسب ها

محمد رضا

محمد رضا هستم از سال 1390 وردپرس رو شروع کردم الان ارشد عمران میخونم اما به اینترنت علاقه زیادی دارم ،درباره وردپرس ادعایی ندارم و دانسته های خودم رو به اشتراک میزارم امیدوارم دانسته هام کمکتون کنه ;)

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. بازتاب: رپورتاژ/طراحی سایت به متد اینتن
  2. بازتاب: ‫رپورتاژ/طراحی سایت به متد اینتن - وردپرس کاج‬

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن